Nog een dagje... - Reisverslag uit Panheel, Nederland van Naomi Geelen - WaarBenJij.nu Nog een dagje... - Reisverslag uit Panheel, Nederland van Naomi Geelen - WaarBenJij.nu

Nog een dagje...

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

07 Januari 2010 | Nederland, Panheel

Mijn tas is al gepakt, met heel veel moeite heb ik alles erin gekregen. Als alles goed is vlieg ik morgen om 8uur van het besneeuwde Schiphol naar Madrid om vervolgens door te vliegen naar Quito.

Ik blijf de eerste vier weken in Quito bij familie Sosa, mijn gastgezin. Hier kan ik dan eerst een paar daagjes acclimatiseren, dit is nodig om dat Quito op 2850 meter ligt.
Maandag beginnen mijn eerste Spaanse lessen. Ik ben heel erg benieuwd. Thuis heb ik wel al een paar Spaanse woordjes geleerd, maar ze kunnen me nog heel erg veel leren. Hopelijk lukt dat ook want na de vier weken kan ik het al toepassen tijdens mijn vrijwilligerswerk in Bahia de Caraquez. En later tijdens het rondreizen in Ecuador, Peru en Bolivia.

Ik heb er heel erg veel zin, maar vind het ook heel erg spannend. Ik hoop dan jullie mij vanuit thuis een beetje op de hoogte houden van de laatste nieuwtjes, dan vertel ik jullie ook over mijn avonturen in Zuid-Amerika.

Groetjes en tot in Juli van Naomi

  • 07 Januari 2010 - 08:34

    Pap:

    Super Naomi maak er wat moois van, en blijf ook een beetje nederlands praten pap

  • 07 Januari 2010 - 12:53

    Peter:

    Naomi,
    Namens ons allen alvast een goeie heenreis gewenst en tot mails in Quito. Ga daar maar een keer de Urabamba vallei bezichtigen! Doei

  • 07 Januari 2010 - 13:22

    Mat/Nel:

    Naomi,
    Een hele goede reis,geniet ervan,en tot mails.

  • 07 Januari 2010 - 17:55

    Rik:

    heey noomy,

    heel veel plezier in het verre zuiden! maak er een aantal mooie maanden van!

  • 07 Januari 2010 - 18:49

    Chantal:

    Heej Noompje!

    Nu is het bijna zover!
    Weg uit het koude Nederland en naar het zonnige Quito(Als het daar zonnig is teminste)

    Maak er iets super moois van!!! Maar ik denk dat, dat jouw wel gaat lukken!

    Groetjes Chantal

  • 07 Januari 2010 - 19:34

    Marian Reijnders:

    Ha Nichtje Naomi,
    Een super reis, goeie vlucht en het allerbeste
    we blijven jou volgen.
    gr.marian

  • 07 Januari 2010 - 20:03

    Pascal&yvonne:

    Olla Naomie,

    Nogmaals goede reis en geniet van de uitdaging en het avontuur..

    Geweldig voor/van je!!

    Deze ervaring neemt niemand je meer af, en zal je de rest van je leven bij blijven..

    groetels,
    p&y


  • 07 Januari 2010 - 20:06

    Gerrit-Ria:

    Hoi Naomi
    Nog enkele uurtjes en het is zover.
    Wij wensen je veel succes, een goeie reis en we horen wel van je.

  • 07 Januari 2010 - 21:26

    Michaela:

    Hola Naomi
    deseo te un buen viaje y mucha sanidad.
    Genieße die Zeit


  • 08 Januari 2010 - 02:03

    Pap:

    Nog een uur en ik kom je halen en gaat je reis beginnen

  • 08 Januari 2010 - 17:04

    Jack/Anne:

    Ha Naomi,
    Wat spannend. We denken veel aan jou.
    We hopen dat alles goed gaat en dat je het heel leuk hebt.


  • 09 Januari 2010 - 13:22

    Mam & Wout:

    Ha Naomi, fijn dat je goed bent aangekomen en in een aardig gastgezin bent.Het weer in Quito is goed, zie ik ( 21 gr en zon). Je zit ook zo ver weg, vlakbij de evenaar en hier in Nederland lijkt het wel of we op de Noordpool zitten (harde wind en veel sneeuw). Henkie vind het in ieder geval fantastisch buiten. Tot bels en mails en ga vooral flink genieten! Liefs Mam en Wout

  • 09 Januari 2010 - 15:47

    Jes:

    Ola, kind,;)je bent net met beide voeten een andere wereld binnen getreden, hou ze op de grond en geniet. Geniet, van elke ervaring die je opdoet en die je niemand meer afneemt Ik, maar vooral Jimmie zal je missen, we blijven je volgen en wensen je een super tijd toe liefs ;)jessie

  • 10 Januari 2010 - 13:22

    Marleen:

    Naomi,
    Een hele fijne tijd, ik zal je belevenissen gaan volgen.
    groetjes
    Marleen

  • 11 Januari 2010 - 08:33

    Pap:

    Ha Naomi vandaag weer naar school,en dat zover weg maar goed dat je niet ieder dag op en neer moet.Hopelijk horen wij zo snel mogelijk ook van jou reisverslag.
    Doe de groetjes aan de familie Sosa groetjes Pap
Naomi

Actief sinds 01 Nov. 2009
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 39852

Voorgaande reizen:

04 April 2010 - 23 Juli 2010

La Llama Aventura!

08 Januari 2010 - 03 April 2010

Spaans leren en vrijwilligerswerk in Ecuador

06 Juli 2008 - 23 Juli 2008

Swaziland Ecovolunteer

24 November 1989 - 30 November -0001

Maastricht, Panheel, Thorn, Tilburg

Landen bezocht: